Pages

diary seorang da'ie

diary seorang da'ie
terus berjuang

Wednesday, February 27, 2013

ceramah UAI di kg gajah

berjalan kaki dari rumah ke stadium di malam hari memang tak pernah dibuat . memang pengalaman yang sangat berharga . seronok merentasi pelbagai dugaan semata mata nak dengar ceramah dari pendakwah kesayangan ramai iaitu al fadhil Ustaz Azhar Idrus . semangat walaupun hujan . heret jugak kaki ni dalam berpayung ke stadium . dengan bawak tikar di tangan . memang semangat . hujan lebat pun takde masalah . yang penting duduk dan dengar . memang bermanfaat ceramah ustaz malam tu . such a beautiful memory sebab dapat jumpa ramai orang . especially kawan kawan STAM dari SARJANA . berdrama di tengah jalan dengan mereka . macam kg gajah tu kami yang punya . memang seronok . kalau boleh nak jerit satu dunia yang...

AKU RINDU KORANG AKU RINDU KORANG AKU RINDU KORANG AKU RINDU KORANG AKU RINDU KORANG

tapi apa boleh buat . masing masing kena teruskan hidup . aku tetap kena balik rumah . masih banyak tugasan perlu diselesaikan . mereka tetap kena pulang ke sekolah . teruskan perjuangan . takpe kawan kawan . apa pun yang terjadi korang tetap sahabat ak sampai ke syurga . insyaAllah . ameen . 

satu lagi kenangan yang takkan dapat dilupakan . bersama kawan baik saya yang dari kecik bersama saya . okay , penghargaan untuk beliau kerana sudi bersama dengan saya walau apa pun yang terjadi dari kami berusia 8 tahun hingga sekarang . saya sangat seronok bersama beliau malam itu . kami duduk bersama , di atas tikar , berdua di bawah payung . kongsi segala galanya malam itu . memang kenangan yang tak mungkin dapat dilupakan . mizah , you're my ever best buddy . big hand for her please . hehe

erm , and satu yang sangat tak diduga . terserempak dengan D.I.A . yes dia . huh , memang rasa nak luruh jantung waktu terserempak tu . sudah lama cuba melupakan . but now , dia muncul kembali di depan mata . haiyoh . wahai mr.kopiah , kenapa anda muncul balik ? susah sangat tau nak lupakan anda . and now , anda muncul kembali dalam hidup saya ? why ? alahh , emotional lebih , padahal , dia bukan muncul lama pun , sekejap je . dah anis . you can foget him . yang paling tak tahan tu . jumpa dia dalam keadaan aku berpayung ngan mizah , and dia ngan kawan dia . aduh . i cant explain macam mana reaksi ak masa tu . yang ak boleh cakap , ak sangat teruja + tekejut . aduh . tak salah ak  , malam tu . kita bertentangan mata cukup lama . oh my gadd . kenapa ak pandang dia ? sumpah malu malu malu .... shittt . malu gila 

takpelah . ade jodoh tak kemana . insyaAllah . ak sentiasa doa untuk ditemukan dengan dia . waLlahua'alam . Dia lebih tahu jodoh manusia . 

salam sayang <3
anis fatihah duyamin    

No comments: