Pages

diary seorang da'ie

diary seorang da'ie
terus berjuang

Thursday, August 23, 2012

tolong sedar ak kat sini!

fine!aku sedar aku siapa!aku bukan siapa siapa dalam hidup kau kan?


and this is specially dedicated to someone who did not realize that I am loving you since a long time ago.

memang saya dah kuat pun . saya rasa saya dah boleh teruskan hidup dengan hepi tanpa memikirkan awak . saya dah boleh trima awak dengan orang lain walaupun belum sepenuhnya . saya sudah mula maafkan awak . tapi, kadang kadang, datang juga hari yang saya asyik terfikir kan awak, terlalu rindu kan awak , dan hati jadi sakit terfikir fikir kenapa awak sampai hati buat hati sy begini . bila hari macam tu datang, memang saya rasa selemah lemahnya . tp, sy percaya, esok masih ada dan esok adalah hari yang baru . dan, dengan setiap hari yg saya lemah tu, sy akan jadi lebih kuat , sehingga satu hari nanti, saya hati sy akan kuat sepenuhnya untuk hidup tanpa bayangan awak :)

and I am sure I can trough out my life as I am a strong girl.

and this is how I face this ....

dan sekarang saya sudah buleh menerima hakikat.terimakasih awk,sebab ajar kite pengalaman nih,pengalaman yang bakal bagi kite pedoman untuk panduan selamanya.
saya harap saya dapat adam yang lebih baik dari awak,sebab saya bukan ditakdirkan untuk awak dan
begitu lah sebaliknya,

bersama-Nya saya lebih kuat,

terus berjuang,
Khaulah Azwar..




No comments: