Pages

diary seorang da'ie

diary seorang da'ie
terus berjuang

Wednesday, April 3, 2013

birthday girl

Assalamualaikum and Hi .

Third April . birthday one of my bestie :) . dia sangat cute . sangat cun . semua orang mengagumi kecunan beliau . sangat hot dan cantik bergaya . disayangi ramai tak kira peringkat umur dan lapisan masyarakat . sebaya . tua . MUDA . kanak kanak . bayi . semua menyayangi beliau .

cantik kan kawan saya ni :))


dia juga seorang kakak penyayang . seorang anak yang taat . seorang sahabat setia . seorang pelajar berdedikasi . seorang mujahadah islam yang pentingnya .

okay , cukup merapu .

Siti Nur Shuhadah Ismail . Anis sayang kamu .




shu , aku nak ucapkan selamat hari lahir . happy eighteen day . may Allah bless . shu , tahniah sebab dapat tawaran my medic2u tu . sangat jealous hakikatnya . semoga kau berjaya kat sana . semoga kau berjaya di mana jua kau berada . semoga cepat jumpa jodoh , aku doakan yang terbaik untuk kau . semoga dijodohkan dengan orang yang pandai menghargai :3 . semoga dikurniakan cahaya mata yang soleh solehah . ameen . semoga ukhuwah kita berkekalan till jannah sayang :)






shu , aku rindu sangat . rindu nak dengar cerita kau . rindu nak sembang dengan kau . rindu nak usik kau . rindu nak kena usik dengan kau . rindu nak kena cubit dengan kau . rindu nak basuh baju dengan kau . rindu nak makan dengan kau . rindu nak speaking kelantan dengan kau . rindu nak study dengan kau . rindu nak berlawak dengan kau . rindu semua nya . kenangan kita bersama masa form5 takkan aku lupakan . even di dorm V or dorm M .

even kita baru je rapat masa form 5 , aku rasa kita sangat dekat . macam kita dah rapat dari dulu . aku nak kau tau yang ak sokong semua yang kau buat . aku sokong yang terbaik untuk kau . aku sayang kau :)

till jannah insya Allah :)

salam hari kelahiran 
Cik Anis



No comments: