Pages

diary seorang da'ie

diary seorang da'ie
terus berjuang

Monday, January 23, 2012

adek adek ku gen-e



gen-e

selalu nyer saya cerita pasal gen-nine kan??tapi hari ney na twist sket...saya na cerita pasal adek2 kesayagan saya pulak.generasi sebelas (gen-e)
hurm,setahun menjaga diorang neyh,memang banyak kenangan..manis,pahit masam,masin,tawar
semua ada.rase nyer mmg susah nak lupe.
tapi kenangan tuh lha yang membuatkan saya semakin sayang kat dyorang neyh.macam2 pengalaman yang dyorang bagi at saya.mengajar saya erti pengorbanan.erti kesabaran dan erti tanggungjawab yang sebenar



adek2 kesayangan




baru2 neyh b4 cuti raya cina,salah seorang dari ahli gen-e neyh meninggalkan kitorg sumer d sarjana.
itu lha dy Khairul Hanim...saya??mmg sdeyh even dy tuh bukan lha kwn baek saya un.


yang pakai spect uh hanim
yang sebelah uh alya shu




kenapa saya sdeyh??
hanim neyh adalah slh seorg anak buah saya yang banyak memberi kenangan pada saya.
mane x nyer.mmg bnyk dugaan dy bg at sye.sye kne mrh un sbab dy arh,
saya kne sound un sbab dy arh
and paling gempak sekali..saya kne simbah air sebaldi..
pun sebab dy
tapi pape un dy jugak lha yang mengajar saya erti tanggungjwab yang sebenar
dy lha yang menjadik penyeri usrah saya 
hanim,akak minx maap yer kalau sepanjang akak jage hanim neyh,
akak x dpt jdik yang terbaek.

semoga ukhuwah korg berkekalan 
walau jauh di mata dekat di haty 
sayang korg sgt!

mencari cinta suci
mendamba kasih Illahi

No comments: