Pages

diary seorang da'ie

diary seorang da'ie
terus berjuang

Sunday, January 29, 2012

last update before march..

okay lha kwn2..cuti un dah na abes neyh..
beberapa jam er lagi idop saya akan betukar destinasi..huhu
mane lagi kalau x ke SARJANA terchenta..

err..sbananyer I've no idea..nak tulih pasal per neyh
hhmmm..SPM??this year saya amik SPM??
macm x percaya..tapi tade ape yang mustahil kan??
saya akn pastikan saya akn berusaha sersungguh utk capai kejayaan dlm SPM neyh
tapi,kalau kejayaan yang saya na bkn milik saya,
tape,saya redho..saya terima segala ketentuan -Nya..

lepas ney juga hidup saya akan bnyk berubah...
tade ummi,tade abah,tade adek2..huhu
sumer nyer kne buad sendiri..kne pandai manage masa kalau tanak ketinggalan
so,I have to move on!
I have to change!
tapi,tape,,saya yakin yang Allah sentiasa membantu saya..

my potential is huge.. :D

key r kwn2...mish me best of luck eh..
smoga anda sumer un berjaya dalam hidup anda sumer
1fikrah 1amal ..semoga ukhuwah kita berkekalan :D

mencari cinta suci
mendamba kasih Illahi
<3



No comments: