Pages

diary seorang da'ie

diary seorang da'ie
terus berjuang

Friday, January 20, 2012

holiday!

cuti lagi..dan saya harap cuty kali nye dpt saya isi dgn perkara2 berfaedah
hurm..homework yang berlambak??
ntha lha...x taw sme ade mampu atau tidak utk saya melakukannya
herm
insyaAllah...homework2 ytuh dpt diselesaikan..
kih3.
herm.tapi stu msalah besar saya adlah...
homework physics..
hadoi..kne uat power pint kod.
org neyh da lha jenis x bape pnadai physics..
dpt pulak tjok susah..
kne uta power point pulak..
and..yang paleng troknyer,
saya dpt topic yang sme ngan sorg budak kelas sebelah yang saya pasti mmg taleyh na berbincang ngan dya
nape sye ckp camtuh???sbb..
dya adalah sorg budak lelaki yang sgt lha tggi ego nyer.
hadoi,sye un tataw na tego dy cane.na bincang apatah lagy.
spe dya???x perlulah saya ceritakan..huhu
saya harap,dya sudi lha berkongsi ilmu dgn saya ttn kja neyh,,
plus,dya tuh mmg org arif multimedia..
na dibanding kan ngan saya neyh..yang mcam buta IT jer gaya nyer..
tataw lha cane na uat power point yang best!
dulu2 slalu gak uat power point..
tp skang neyh..tataw lha jdik ker x.
hadoi,pape un,saya akn cuba yang terbaek dlm ape jua situasi dan keadaan
Allah,bantulha hambaMu ini...
mengharap cinta suci
mendamba kasih Illahi

No comments: