Pages

diary seorang da'ie

diary seorang da'ie
terus berjuang

Sunday, January 1, 2012

New year!

first of all na wish to all my follower,happy new year..
erm,semoga tahun 2012 ney membawa kejayaan utk kita semua..
dan semoga tahun 2012 ney gak dpt membaiki diri kita utk menjadi hamba-Nya yang lbeyh baek..
ape yerk,azam tahun baru neyh,,,
  • na capai target dlm SPM!
  • ingin menjadi hamba-Nya yang lbeyh baek
  • ingain menjadi insan yang cemerlang
ameen,..semoga apa yang diazamkan tercapai..
jadi,utk menjadi hamba yang lbeyh bek,ite kne sentiasa bersedia utk berubah..
so,saya dan anda sumer kne lha bersedia utk berkorban ap sahaja utk menjadi hamba-Nya 
yang lbeyh baek..

just for share..td,dga ceramah ust azhar..
bru dpt tahu yang hukum memeluk teddy bear ketika tidur bagi org2 yang da meningkat dewasa
adalah HARAM.
ianya samalha seperti kita menyanjung bear tuh sbab 
kita akn ckp,tanpa bear t'sbut,,kita takkan dpt tidur,,
jadi,lpas nyeh spe y rase ad plok bear tyme tdo uh,bwak2 lha berubah!
saya un melakukan kesalahn yang sama juga.jadi,kita sama2 berubah key.
lepas ney mmg kne tggalkan lha bear kesayangan saya tuh kpd adek2 saya.
ianya dimaafkan utk budak2 yang belum akil baligh..
sekian sahaja drpd saya..harap tahun baru ney membawa sinar dlm idop anda semua!
assalamualaikum.<3

No comments: