Pages

diary seorang da'ie

diary seorang da'ie
terus berjuang

Thursday, March 7, 2013

Khabar angin

Assalamualaikum . kalau tak jawab dosa . kalu jawab sayang :3

khabar angin . nama pun lagi khabar angin kan . kita semua tak tahu sama ada yang namanya khabar angin tu betul atau tidak .

kadang kadang tak boleh juga nak salah kan orang orang yang menyebarkan khabar angin tu . yelah macam orang dulu dulu selalu kata . kalau tak ada angin manakan pokok bergoyang . kadang kadang cara kita ataupun sebenarnya kita sendiri yang membuat kan orang bercakap pasal kita .

entah , tiba tiba terasa nak bercakap pasal benda ni . kadang kadang , kita penat terangkan kat orang apa yang terjadi sebenarnya . tapi , orang bukan ambik kisah pun apa yang kita cakap . mereka tetap dengan pandangan mereka .

jadi kat sini cik Anis nak memohon maaf atas segala salah silap . yang pernah atau bakal atau sedang dilakukan . kita insan biasa yang tak pernah lari dari melakukan kesalahan . dan sesungguhnya . orang yang memberi kemaafan tu lebih mulia .

marilah kita saling mendoakan kejayan masing masing . result SPM pun dah tak lama lagi . semoga semua calon SPM tahun 2012 mencapai kecemerlangan dalam keputusan mereka . aminn .

salam maaf
cik Anis <3

No comments: